Leder du efter vores nye Cloudservers med Linux og Windows?

Udvidet samarbejdsaftale

Udvidet samarbejdsaftale

Seneste opdatering: 20. marts 2020

Med en udvidet samarbejdsaftale hos ServicePoint får du:

✓ Gratis oprettelse og nedlæggelse af brugere samt nulstilling af password.

✓ Adgang til support via tickets, chat og telefon til reduceret pris.

✓ Halv pris på timearbejde, udover hvad serviceaftalen dækker (125 kr. / kvarter)

✓ Adgang til alle Pro-funktioner i vores kundecenter som bl.a. DNS Portal Pro

✓ Restore af backup uden beregning på produkter hvor der er tilkøbt backup.

En serviceaftale giver dig sikkerhed for hurtig reaktion på opståede IT-problemer, sikrer tilgængelighed til din hostede løsning, og er samtidig en fin måde at få et overblik over – og reducere dine løbende driftsomkostninger.

IKKE TILKØBT

✓ TILKØBT

Svartider og support

På hverdage: Svar på tickets inden for 4 til 8 timer i åbningstid man-tor 08:30 til 16:00, fredag 8:30-15:00.

Timepris: 250 DKK / time ekskl. moms fakturet pr. påbegyndt kvarter.

Adgang til vagttelefon uden for åbningstider (500 DKK/kvarter.)

✓ På hverdage: Svar på tickets inden for 2 timer i åbningstid man-tor 08:30 til 16:00, fredag 8:30-15:00.

✓ Timepris: 125 DKK / kvarter ekskl. moms fakturet pr. påbegyndt kvarter.

✓ Adgang til vagttelefon uden for åbningstider (500 DKK / kvarter.)

Hvad er dækket?

Fejl som direkte skyldes nedbrud og driftsproblemer fra vores systemer er inkluderet.

Fejlsøgning og fejlretning ved sikkerheds- kompromittering, som ikke skyldes kunden.

✓ Fejl som direkte skyldes nedbrud og driftsproblemer fra vores systemer er inkluderet.

✓ Fejlsøgning og fejlretning ved sikkerheds-kompromittering, som ikke skyldes kunden.

✓ Restore af backup på produkter hvor der er tilkøbt backup.

✓ Oprettelse og nedlæggelse af brugere.

✓ Nulstilling af passwords ved glemt password til tjenester.

✓ Halv pris på timearbejde
(125 kr. / kvarter)

Pris pr. måned

0 kr.

Aftales individuelt

DET MED SMÅT

Forhold, som fejl i 3. parts software, installation af programmer, support af applikationer, internettets tilgængelighed, brugerændringer, etc. er ikke omfattet af aftalen.

Abonnementer kan til enhver tid opsiges skriftligt (pr. ticket) med en måneds varsel til udløbet af en abonnementsperiode. Aftalen genforhandles løbende.

Abonnementet løber fra aftalens tegning jf. fremsendte faktura og 6 måneder frem og forlænges derefter automatisk hver måned. Afregning sker hver måned. Abonnementet kan ikke tegnes bagud – efter der er opstået problemer.

Reduktion af timepriser er ikke gældende for projektbaseret arbejdet, men dækker dagligdags-problematikker og daglig drift.